Czy Twoje dzieci grają w gry online?

Gry online to gry wideo, w które można grać w sieciach komputerowych. Mogą w nie grać osoby w każdym wieku. Ale jest wiele rzeczy, o których należy pamiętać podczas gry online. Korzystanie z ocen ESRB, sprawdzanie limitu czasu gry i unikanie nękania w sieci może pomóc chronić Twoje dziecko. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej. Mamy nadzieję, że te informacje okażą się pomocne! Ale co z innymi problemami? Nie masz pewności, czy narażasz swoje dziecko na cyberprzemoc?

Oceny ESRB
ESRB (Entertainment Software Rating Board) przydziela oceny grom wideo. Oceniają jakość gier dla dzieci w wieku od 3 do 17 lat, opierając się na kilku czynnikach, w tym treści i „potencjale samobójczym” gry. Według stanu na listopad 2020 r. ESRB oceniła ponad 30 000 gier. W tym artykule przyjrzymy się małej próbce ocenionych gier z listopada 2020 r.

The Entertainment Software Rating Board (ESRB) ocenia gry na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród wydawców i deskryptorów treści. W Stanach Zjednoczonych prawie każda sprzedana gra ma ocenę ESRB. Główni producenci konsol nie wydadzą gry bez oceny ESRB. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak znaleźć oceny ESRB dla gier online, odwiedź witrynę ESRB. Jeśli kupujesz grę do pobrania, przed zakupem sprawdź jej ocenę.

Deskryptory treści ESRB
Entertainment Software Rating Board (ESRB) niezależnie przypisuje oceny treści gier komputerowych i egzekwuje swoje wytyczne reklamowe. Oceny mają na celu zapewnienie odpowiedzialnych praktyk ochrony prywatności w Internecie w branży interaktywnego oprogramowania rozrywkowego. Jednak oceny nie są jedynymi kryteriami określania odpowiedniej zawartości gry. Na przykład gry z oceną ESRB M mogą zawierać treści przedstawiające przemoc. Deskryptory treści ESRB dla gier online zazwyczaj wskazują, czy gra zawiera przemoc.

Aby ustalić, czy gra jest odpowiednia dla dzieci, rodzice powinni poszukać recenzji na jej temat w Internecie. Strona oferująca takie informacje jest szczególnie przydatna dla nowych rodziców. Rodzice mogą również omówić oceny ze swoimi dziećmi, które mogą skorzystać z różnych perspektyw. W ten sposób same gry mogą stać się tematem do dyskusji i mogą pomóc rodzicom i dzieciom nawiązać więź. Poza tym to także świetny sposób na wspólne spędzanie czasu.

Terminy ESRB
Pomimo niedawnego orzeczenia Europejskiej Rady ds. Ryzyka Systemowego, Rada Oceny Oprogramowania Rozrywkowego (ESRB) nadal nie jest jasne, jak długo dzieci mogą grać w gry online. Zarząd przypisuje grom wideo oceny wiekowe i treści oraz egzekwuje wytyczne marketingowe dla branży gier wideo. ESRB zarządza również programem certyfikacji prywatności, ESRB Privacy Certified. Rodzice mogą znaleźć więcej informacji na temat prywatności w Przewodniku po rozmowach rodzinnych i Kontroli rodzicielskiej ESRB.

ESRB jest popularną agencją ratingową gier, ale jest znana z tego, że nie nadąża za czasami i cyfrową erą gier. Jedna z krytyków gier, Sara Grimes, napisała o niedociągnięciach tablicy w 2015 roku. Twierdzi, że niezdolność ESRB do nadążania za technologią doprowadziła do zamieszania wśród rodziców, którzy martwią się o bezpieczeństwo swoich dzieci. Jednak nowe badanie sugeruje, że agencja może zmienić swoją politykę i dostarczyć rodzicom więcej informacji.

Cyberprzemoc
Podczas gdy tradycyjne nękanie stanowi problem, cyberprzemoc zyskuje na popularności. Platformy gier online, takie jak Steam i PUBG, mogą prowadzić do nowej formy zastraszania, znanej jako „wirtualne zastraszanie”. Ten rodzaj zachowania wpływa na ofiarę na wiele sposobów, w tym sprawia, że ​​czuje się mniej pewna siebie i zwiększa ryzyko zastraszania. Na szczęście najlepszym sposobem na powstrzymanie cyberprzemocy jest zgłoszenie tego odpowiednim władzom. Najlepszą opcją jest zgłoszenie nadużycia, ale może to prowadzić do konfliktu.

Według Hinduja i Patchina, badania z 2007 roku, w którym wzięło udział ponad 1500 nastolatków korzystających z Internetu, ponad jedna trzecia młodzieży zgłosiła cyberprzemoc. Jednak ponad 16% ankietowanych przyznało się do cyberprzemocy wobec innych. Chociaż większość przypadków cyberprzemocy dotyczyła drobnych zachowań, poważniejsze przypadki prowadziły do ​​fizycznych zagrożeń i obawy o ich bezpieczeństwo. Na szczęście mniej niż jedna trzecia ofiar cyberprzemocy zgłosiła te incydenty osobie dorosłej.

Więcej: https://alebib.pl/rabona-casino-opinie/